środa, 7 listopada 2018

informacje i schleich 2019

Witajcie! Znowu długo nic nie pisałam ale jakoś nie miałam pomysłu co właściwie mam napisać.
Kupiłam też ostatnio moje dwa pierwsze breyery ( classics i traditional ) i będą opisywane na tym blogu. Stwierdziłam też, że każdego konia będę opisywać w 2-3 zdaniach i nie będę raczej opisywać zbyt szczegółowo ich budowy. A teraz schleich 2019.Nie wiem czy to są wszystkie, ale na pewno nie ma tu wszystkich źrebaków bo udało mi się  znaleźć tylko jednego. Zdjęcia pochodzą ze stron speelgoed dierensts forum forumieren.                                              

           1.turniejowa klacz trakeńska


                                                                                                                                                                                        



 Moim zdaniem koń prezentuje się bardzo dobrze.Mam nadzieję że da się ściągnąć te akcesoria, no a jeżeli nie no to cóż... moja ocena to 8/10.
                               
2.turniejowy ogier fryzyjski

uważam że koń prezentuje sie całkiem nieźle.Może do nas zawita..
moja ocena to 5/10 

3.Źrebak pinto

Całkiem, całkiem chociaż nie jestem do końca przekonana.
moja ocena to 6/10

4. Wałach pinto

niezbyt przypadł mi do gustu.moja ocena to 5/10 .

5.ogier lipicański

   
Nie podoba mi się. Ma dosyć dziwną pozę i maść moim zdaniem podobną do wycofanej klaczy lipicańskiej. moja ocena to 4/10.

6. klacz trakeńska.


Urocza, ma taką ładną, harmonijną budowę.Uważam że to jeden z najładniejszych koni na 2019r. moja ocena to 9/10.


7.ogier knabstrupper


wydaje się mieć krótką szyję.Niezbyt przypadł mi do gustu. moja ocena to 4/10.


8. klacz pinto
  
 Podoba mi się. Mam nadzieję że na  żywo tak samo dobrze się prezentuje.
moja ocena to 8/10



a teraz zestawy :-)

1. 42458 Hannah's Guest [lease maybe] Horse and dog Ruby.




 
Średnio przypadł mi do gustu chociaż konie bardzo mi się podobają.
Moja ocena to 7/10



2. Horse Club Girls Blanket and Halter.



\
Widzę że schleich postawił na derki zapinane na zatrzask. Najbardziej podoba mi się druga od góry i pierwsza od dołu. Moja ocena to 7,5/10.



3. Pony Agility Training


Ten zestaw bardzo przypadł mi do gustu.Szczególnie podoba mi się koń przechodzący przez te wstążki. Moja ocena to 8,5/10.

4.Pony Agility Race

No tym razem nareszcie nie dziewczynka tylko chłopiec : )
moja ocena to 6/10

5. Pony Slalom.



Nie wiem co to za model ale podoba mi się. Zestaw tak samo. Moja ocena to 9/10.


6. Pony Flutter Curtain.


Wycofana klacz szetlandzka w tym malowaniu bardzo mi się podoba.Co prawda mam ją w maści kasztanowatej lecz nie zaszkodzi dokupić drugą do kompletu :-)
Moja ocena to 8/10.


6 komentarzy:

  1. Widzę że mamy dość inne gusty. Z koni podoba mi się najbardziej turniejowa klacz trakeńska i fryz. Derki pewnie nie będzie dało się zdjąć z klaczy no ale cóż. Tak mi się spodobały że wszystko przeżyję;) Zwykła klacz trakeńska też mi się podoba ale wydaje mi się że ma za dużą głowę. Z zestawów podobają mi się najbardziej te czapraki które Tobie się podobają i te toczki!:D Slalom bo bardzo podoba mi się ten chyba ogier. Podoba mi się jeszcze zestaw z klaczą szetlandzką bo podoba mi się jej nowa maść a starej nie udało mi się zdobyć:( To chyba na tyle.

    Pozdrówki Aneta=)!
    Ps. Gratki Breyerów!

    Papatki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że klacz szetlandzka została wycofana ;-;
      Widziałam ją na allegro przed kilkoma minutami :)
      Tak jak Ty, zakochałam się w turniejowej klaczy trakeńskiej... A pony games wszystkie zestawy niczego sobie! naprawdę, śliczne... A schleich uświadomił sobie, że jeździec bez toczka jakiś goły jest xD

      Usuń
    2. Ja też nie wiedziałam że klacz szetlandzka jest wycofana XD Bardzo dobrze że zrbili te toczki. Goli jeźdzcy nie są za fajni XD

      Pozdrówki Aneta=)!

      Usuń
    3. Aneto przestań pisać te puste komentarze!
      Pozdro Norbercik I Wielki

      Usuń
  2. Kolejny blog który nie pisze nic istotnego! Dziecko ogarnij się! Czy ty wiesz cokolwiek o budowie koni? Raczej nie! Zamiast pisać że są fajne itp. zabacz sobie bloga fascynacje Dorotheah, ona pisze wspaniałe opisy. I usuwaj komentarze Anety, bo każe ci król Polski Norbercik I Wielki. Tak jestem królem!
    Pozdro Norbercik I Wielki

    OdpowiedzUsuń
  3. KUCYKI SIĘ ZABIJAJĄ! KUCYKI WIESZAJĄ JELITA NA CHOINCE I MÓZGI NA SŁUPACH OŚWIETLENIOWYCH! NIE OGLĄDAJCIE MY LITTLE PONY BO TO ZŁA BAJKA. CAPRICORN TO ZŁA OSOBA KTÓRA JEST ZŁA!
    Pozdro Norbercik I Wielki

    OdpowiedzUsuń